domingo, 29 de septiembre de 2013

Kaplan Test Prep comenta sobre el 2013 ® calificaciones informe: preparación universitaria más de una cuestión Sc

Kaplan Test Prep comenta sobre el 2013 ® calificaciones informe: preparación universitaria más de un problema de puntuación estancamiento

También: Con el sistema SAT para una revisión de 2015, Kaplan encuesta encuentra colegio admisiones oficiales recomiendan estos cambios: mayor sensibilidad a diversas procedencias, renovar escribiendo sección, mejor alineación con la enseñanza secundaria

NUEVA YORK--(BUSINESS WIRE)--Mark Freidberg, Vicepresidente y Gerente General de programas pre-universitarios en Kaplan Test Prep, ofreció la siguiente declaración sobre hoy SAT puntajes informe y acompañamiento sobre Universidad y preparación de carrera lanzado por el College Board:

"Estancamiento puntuaciones son menos motivos de preocupación que la más amplia cuestión planteada, que es la preparación universitaria. Pero esto es un paisaje complejo y preparación universitaria significa diferentes cosas para diferentes audiencias. Funcionarios de admisiones colegio Mira puntuaciones, pero reconocen que es un cuadro incompleto. Los consejeros se centran en educar a los padres y estudiantes en el proceso de admisión universitaria y opciones. Los padres y los estudiantes están muy preocupados con el costo asociado a la Universidad y en última instancia, la empleabilidad. Es importante en la discusión de la preparación universitaria para no perder de vista el panorama más amplio".

El informe de resultados del SAT viene en los talones de una recién publicado Kaplan Test Prep encuesta * de 422 colegios y universidades en todo el país muestran que el 72% de los funcionarios de admisiones de acuerdo en que "el SAT debe ser cambiado". Aunque el fabricante SAT no ha proporcionado muchos detalles acerca de los cambios previstos, la intención anunciada es alinear el examen con lo que los estudiantes aprenden mejor. Admisión a la Universidad oficiales encuestados ofrecieron una gran variedad de opiniones sobre lo que se necesita ser cambiado por el SAT, destacan: ser más sensibles a la percepción prejuicios socioeconómicos y culturales; renovar, hacer opcional o incluso eliminando la sección de escritura; y haciendo el contenido de la SAT más reflexivos de la enseñanza secundaria.

Hablar con un SAT y admisión a la Universidad experto en Kaplan Test Prep, póngase en contacto con Russell Schaffer en russell.schaffer@kaplan.com o llame al 212-453-7538.

* Para la encuesta de 2013, oficiales de 422 admisiones de la tapa de la nación nacional, artes liberales y regionales colegios y universidades - recopiladas de US News & World Report - fueron encuestados por teléfono entre julio y agosto de 2013. Entre las escuelas participantes fueron 20 de los 50 primeros clasificados los: http://press.kaptest.com/press-releases/kaplan-test-prep-survey-while-details-are-still-scarce-on-the-planned-2015-sat-overhaul-72-of-college-admissions-officers-agree-the-test-should-be-changed

SAT es una marca registrada de la junta universitaria, que no estuvo involucrado en la producción de y no avala este producto.

Acerca de Kaplan Test Prep

Kaplan Test Prep (www.kaptest.com) es un importante proveedor de educación y servicios profesionales para particulares, escuelas y empresas. Fundada en 1938, Kaplan es el líder mundial en la industria de preparación de examen. Con un amplio menú de ofertas en línea, así como una gama completa de los libros impresos y productos digitales, Kaplan ofrece preparación para más de 90 pruebas estandarizadas, incluyendo exámenes de admisión para la escuela secundaria, Universidad y escuela de postgrado, así como exámenes de licencias para abogados, médicos y enfermeras profesionales. Kaplan también proporciona clases particulares y admisiones posgrados servicios de consultoría.

Nota para los editores: Kaplan es una subsidiaria de The Washington Post Company (NYSE: WPO)

Prensa:
Kaplan Test Prep
Russell Schaffer, 212-453-7538
Russell.Schaffer@Kaplan.com
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viernes, 27 de septiembre de 2013

ESI Group: Results for the first half of 2013/14

ESI Group: Results for the first half of 2013/14

A period of consolidation

Negative currency and base effects Weight of the investments undertaken in the 2 nd half of 2012/13Strengthening of strategic partnerships with major companies PARIS--(BUSINESS WIRE)-- Regulatory News:

Alain de Rouvray, ESI Group's (Paris:ESI) Chairman and CEO, says: "As anticipated, over the period our results were heavily impacted by a combination of a negative currency effect and a negative base effect following an exceptional 1st half of 2012/13. Furthermore, the temporary decrease in the gross margin for our Services activity, the staff we have hired on second half of 2012/13 to support our growth and further investments also weighed on half-year profitability. Following two years of buoyant growth boosted by the strengthening of our strategic partnerships with major automotive and aeronautical players, the first half of this year represents a necessary period of consolidation enabling us to strengthen, through targeted corrective measures, the foundations for healthy and profitable growth."

Consolidated half-year results

(FY to January 31 / unaudited)

H1 2013/14
to July 31, 2013

H1 2012/13
to July 31, 2012

These figures were approved by the Board meeting of September 20, 2013.

Reminder: the seasonal nature of ESI Group's Licenses sales usually translates into a larger proportion of full-year revenues and results being recorded over the fourth quarter of the year.

First-half sales up +5.3% at constant currency

As announced on September 12, 2013, revenue for the 1st half of the year totalled €44.3 million, a slight decrease of -1.0% in actual terms and an increase of +5.3% at constant currency, the currency effect having a -€2.8 million impact on revenue. This performance reflects an encouraging sales dynamic penalised by a negative base effect. (ESI Group recorded a number of deals in the 1st quarter of 2012/13 that generated a substantial +22.2% increase in half-year revenue, +16.4% at constant currency).

Licenses activity recorded revenue of €29.9 million, up +6.6% at constant currency:

The "Renewal" of the Licenses installed base recorded a solid increase of +8.3% at constant currency, totalling €21.3 million.The repeat business rate for Licenses remained high at 83%, at constant currency.Licenses New Business increased by +1.3% at constant currency despite the particularly negative base effect associated with the deals exceptionally recorded during the 1st quarter of 2012/13.

Services activity recorded revenue of €14.4 million, up +2.7% at constant currency. This evolution reflects a consolidation in activity following last year's very buoyant growth and the gradual withdrawal from non-strategic and non-aligned activities such as contracting in the United States.

The geographical split in activity edged towards Europe over the period (41.1% vs. 37.7%), driven by the upturn in Services activity, notably in France. The decrease in the weight of the Asia zone (40.2% vs. 42.8%) was associated with the currency impact and occurred despite the solid performance of Licenses activity (+9.1% at constant currency). The Americas zone, which benefitted from a catch-up effect during the 1st quarter, slipped back over the 2nd quarter due to the withdrawal in contracting Services activity, and accounted for 18.7% of total activity vs. 19.5% a year earlier. The 1st half benefited from the continuing dynamism of BRIC countries (Brazil, Russia, India, China), which now represent 14.7% of half-year revenue compared with 13.9% last year.

Evolution of results and costs

EBITDA totalled -€3.7 million over the period, down -€2.5 million compared to the 1st half of 2012/13. This fall can be explained by a negative currency effect of -€1.5 million, a decrease in the Services gross margin and an increase in investments, particularly in Sales and Marketing. Nevertheless, it does confirm the resilience of the Group's economic performance and the robustness of its business model.

Given these factors, as well as costs inherent to the implementation of corrective measures, the net loss (IFRS) came to -€5.0 million, a fall of -€3.6 million in actual terms and -€2.2 million at constant currency.

The gross margin was thus 64.1% of revenue at constant currency (63.0% in actual terms), down slightly compared to the 1st half of last year because of a decrease in the Services gross margin. This decrease was a result of the base effect associated with exceptional projects produced and delivered last year without any additional resources, as well as the withdrawal from contracting services in the United States, the effect of which was not yet visible on resources and costs over the period. The Licenses gross margin remained stable at constant currency, again confirming the solidity of the business model.

Globally, costs not directly related to production were up +7.4%:

IFRS Research & Development costs were up +2.3% at €7.5 million over the period. ESI Group has continued its R&D investment policy, with spending increasing by +1.5% to €9.9 million (excluding Research Tax Credit and IFRS restatement), or 33.3% as a proportion of Licenses sales (30.9% at constant currency) compared with 32.4% a year earlier.Sales & Marketing costs came to €17.6 million, up +8.2% compared with the previous year, and represented 39.7% of sales compared with 36.3% over the same period last year. This increase was mainly driven by investments for diversification of sales associated with recent acquisitions and growth in BRIC countries, and notably the full effect over the period of the staff recruitments undertaken during the 2nd half of 2012/13, as well as reorganisation costs and change in scope.General and Administrative costs totalled €7.3 million over the 1st half of 2013/14, an increase of +8.5%, thus representing 16.5% of sales compared with 15.0% the previous year. These costs include reorganisation costs such as the start of the implementation of management tools, as well as premises-related investments (in France, Ter@tec, and in India).

At constant currency, total operating costs came to €50.6 million over the period (€49.2 million in actual terms), an increase of +9.8% on the 1st half of last year, compared with sales growth of +5.3% at constant currency. This increase should also be considered alongside the increase in the average workforce (+9.0% between the two periods) following the recruitments launched in the 2nd half of 2012/13.

Once the financial loss and the tax effect are taken into account, the Group's attributable net loss was -€3.8 million, a further -€2.8 million fall compared with the 1st half of 2012/13 (-€1.8 million fall at constant currency).

A sound financial structure

The Group had €10.7 million euros in available cash at July 31, 2013 versus €11.9 million at July 31, 2012 and €7.6 million at January 31, 2013. Net debt was €7.3 million vs. €10.9 million at January 31, 2013, whilst gearing (net debt over shareholders' equity) was limited to 9.9%, an improvement on the figure of 14.1% at the end of 2012/13.

Strengthening of the strategic partnerships with major industrial players

During the period, the extension of ESI Group's collaboration with Alliance Renault-Nissan and the Volkswagen group illustrates the pursuance of the Group's strategy to accompany its customers towards the implementation of end-to-end virtual prototyping projects. This policy of deploying ESI's solutions amongst industrial partners is a crucial issue for the revitalization of certain sectors that are under particular pressure to innovate, notably the automotive, aeronautical and energy sectors, which are striving to improve their productivity gains by migrating to fully-digital technology. Achieving this objective is based on a high-value-added individualised collaboration, a methodology termed 'co-creation', through which ESI Group defines the most suitable virtual prototyping solution for each sector and each player. The current efforts being deployed by the Group to establish itself as a major player in this transition towards an all-digital format are visible through the partnerships signed in numerous countries with major leaders in each industry. The Group therefore remains confident in the pertinence of its approach, noting that its co-creation process results in escalation in the value chain of its customers and acceleration in its Licenses sales, the essential driving force behind an improvement in profitability

About ESI

ESI is a pioneer and world-leading provider in Virtual Prototyping that takes into account the physics of materials. ESI boasts a unique know-how in Virtual Product Engineering, based on an integrated suite of coherent, industry-oriented applications. Addressing manufacturing industries, Virtual Product Engineering aims to replace physical prototypes by realistically simulating a product's behavior during testing, to fine-tune fabrication and assembly processes in accordance with desired product performance, and to evaluate the impact on product use under normal or accidental conditions. ESI's solutions fit into a single collaborative and open environment for End-to-End Virtual Prototyping. These solutions are delivered using the latest technologies, including immersive Virtual Reality, to bring products to life in 3D; helping customers make the right decisions throughout product development. The company employs about 1,000 high-level specialists worldwide covering more than 40 countries. ESI Group is listed in compartment C of NYSE Euronext Paris.

For further information, visit www.esi-group.com.

ESI is on Twitter, Facebook and YouTube

ESI is the leader and a pioneer in virtual prototyping solutions.

Stock market information

Listed on compartment C of the NYSE Euronext Paris

ISIN FR 0004110310

FTSE 977

Bloomberg ESI FP

Reuters ESIG.LN

Granted "entreprise innovante" (innovative company) certification on January 20, 2000 by OSEO, ESI Groupis eligible for inclusion in FCPI (venture capital trusts dedicated to innovation).

Financial schedule

Revenue for the 3 rd quarter of 2013/14 will be published on December 12, 2013
(after market)

ESI Group
Corinne Romefort-Régnier or Corentine Lemarchand, +33 (0)1 53 65 14 14
investors@esi-group.com
or
NewCap.
Emmanuel Huynh or Louis-Victor Delouvrier, +33 (0)1 44 71 98 53
esi@newcap.fr
or
Our Press Section can be found at
www.esi-group.com

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jueves, 26 de septiembre de 2013

Casa abierta celebra su inauguración de Vinings Greencastle Apartments, una vivienda asequible Comp

Casa abierta celebra su inauguración de Vinings Greencastle Apartments, un complejo de vivienda asequible para personas mayores en Clarksville

Nueva primero-de su clase, direcciones 80-unidad de desarrollo críticos necesitan para vivienda asequible en la zona proyecto de $9,3 millones financiado por UnitedHealthcare, U.S. Bank y ciudad de Clarksville

CLARKSVILLE, Tennessee--(BUSINESS WIRE)--UnitedHealthcare y U.S. Bank se unió a la ciudad de Clarksville, el grupo de Vantage, líderes comunitarios, los socios del proyecto y nuevos residentes hoy para celebrar la gran inauguración de Vinings Greencastle Apartments. El complejo habitacional de 80 unidades es un desarrollo de primera de su tipo para la tercera edad en Clarksville que necesitan una dirección ayuda a un punto crítico para viviendas asequibles en el área.

Clarksville Mayor Kim McMillan (center) officiates the ribbon-cutting for The Vinings at Greencastle ...

Clarksville alcalde Kim McMillan (centro) oficia el corte de cinta para el Vinings en Greencastle con estado Representante Joe Pitts y socios del proyecto para la nueva comunidad de vivienda asequible $9,3 millones en Clarksville para la tercera edad. L a R: Steve Kemmer, Clarksville District Manager, U.S. Bank; Keith Lampkin, Director de la oficina de Clarksville de vivienda y desarrollo comunitario; El representante Pitts; Alcalde McMillan; Lorrie Shearon, Chief Strategy Officer, Tennessee Housing Development Agency; Dr. Melinda Henderson, Director Ejecutivo, cuidados de larga duración & Medicare, UnitedHealthcare; y Lowell Barron II, Presidente, el grupo de Vantage (Foto: Robbie Quinn).

Vinings Greencastle Apartments está diseñado para dar cabida a los residentes de 55 años y mayores, con 68 2 dormitorios y 12 1 dormitorio-planta americana unidades. El complejo residencial ofrece servicios de residentes como aparatos energéticamente eficientes, una creación de comunidad y en el sitio gestión y mantenimiento.

UnitedHealthcare proporcionó $7,7 millones en patrimonio neto Low-Income Housing Tax crédito (LIHTC) para el proyecto de $9,3 millones a través de una asociación con la filial del banco estadounidense US Bancorp Community Development Corporation. U.S. Bank también proporcionó un préstamo de construcción y una hipoteca de primer grado en beneficio del proyecto. La ciudad de Clarksville oficina de vivienda y desarrollo comunitario proporcionan los fondos adicionales, con el Tennessee Housing Development Agency (THDA) aprueba el uso de créditos de impuestos para el complejo.

La colaboración entre UnitedHealthcare y U.S. Bank reúne una de las mejores compañías de salud y bienestar de la nación y uno de los líderes de la nación las instituciones bancarias para proporcionar financiamiento innovador para proyectos de desarrollo comunitario utilizando federalmente patrocinado programas de crédito fiscal.

"UnitedHealthcare está agradecido por la oportunidad de colaborar con la comunidad de Clarksville y U.S. Bank para ayudar a ampliar el acceso a viviendas asequibles para las personas mayores y para proporcionar un impulso económico a la región a través de la construcción de estos nuevos hogares," dijo Scott Bowers, Presidente y CEO de UnitedHealthcare comunidad Plan de Tennessee.

"Nuestro compromiso compartido de viviendas asequibles, calidad está aumentando opciones de alojamiento disponibles para las personas mayores que viven en el área de Clarksville," dijo Steve Kemmer, Presidente del mercado de U.S. Bank. "Estamos orgullosos de asociarnos con UnitedHealthcare para ayudar a asegurar que las personas mayores que necesitan vivienda tienen un lugar para llamar a casa".

La inversión de $7,7 millones por UnitedHealthcare en Clarksville es parte de su programa de inversión de vivienda asequible, que ha proporcionado más de $100 millones en financiamiento para proyectos de desarrollo comunitario a través de los Estados Unidos, $35 millones de los cuales está en asociación con el Banco de Estados Unidos. El programa es una de varias iniciativas emprendidas por UnitedHealthcare que está proporcionando millones de dólares cada año para ayudar a financiar proyectos de infraestructura local para mejorar la calidad de vida de los residentes en las comunidades donde UnitedHealthcare realiza negocios.

UnitedHealthcare, una UnitedHealth Group (NYS: UNH) empresa, sirve las necesidades de salud de Tennessee más de 1,1 millones, incluyendo a las personas inscribieron en planes patrocinados por el empleador, así como los beneficiarios de Medicare y Medicaid. UnitedHealthcare opera 12 oficinas y emplea a casi 2.200 personas en todo el estado.

U.S. Bank opera 110 sucursales y emplea a más de 1.800 personas en Tennessee.

Acerca de UnitedHealthcare
UnitedHealthcare se dedica a ayudar a personas en todo el país viven una vida por simplificar el cuidado de la salud, satisfacer las necesidades de salud y el bienestar del consumidor y mantener relaciones de confianza con los proveedores de cuidado. La empresa ofrece la gama completa de programas de beneficios de salud para los individuos, los empleadores y los beneficiarios de Medicare y Medicaid y contratos directamente con 780.000 médicos y otros profesionales de la salud y 5.900 hospitales y otros centros de atención en todo el país. UnitedHealthcare presta servicios a más de 40 millones de personas en beneficios para la salud y es una de las empresas de UnitedHealth Group (NYS: UNH), una compañía de salud y bienestar de Fortune 50 diversificada.

Acerca de U.S. Bank
U.S. Bancorp (NYS: USB), con $353 billones en activos al 30 de junio de 2013, es la compañía matriz de U.S. Bank, el quinto banco comercial más grande en los Estados Unidos. Celebra su 150 aniversario este año, la compañía opera 3.087 oficinas bancarias en 25 Estados y 5.032 ATM y ofrece una línea completa de banca, corretaje, seguros, inversiones, hipotecas, confianza y pago servicios productos a consumidores, empresas e instituciones. Visite U.S. Bancorp en la web en www.usbank.com.

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Fotos y Galería Multimedia disponibles: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20130926006304/en/

UnitedHealth Group
Lynne High, 952-979-5861
Lynne.High@UHC.com
o
U.S. Bank
Nicole Garrison-Sprenger, 612-303-a:
Nicole.Sprenger@usbank.com

Palabras clave:   Estados Unidos de Norte América Minnesota Tennessee

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